Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  جزوات آموزشي كنكور درس رياضي گسسته دوازدهم جزوات آموزشي كنكور درس رياضي گسسته دوازدهم

آموزشگاه کنکور

جزوات آموزشي كنكور درس رياضي گسسته دوازدهم | بارمان كنكور

آموزشگاه كنكور،معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس رياضي گسسته پايه دوازدهم كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

اساتيد مجرب و برجسته ي بارمان كنكور، با اشتياق و تعهد به كار خود، دانش و تجارب خود را به شما منتقل مي كنند!

.

آموزشگاه بارمان كنكور يكي از بهترين مراكز آمادگي براي كنكور در كشور است كه با بيش از ۱۵ سال سابقه فعاليت در زمينه آموزش و تدريس، به يكي از معتبرترين مراكز آمادگي براي كنكور در ايران تبديل شده است. اين آموزشگاه با بهره‌گيري از اساتيد با تجربه و متخصص در حوزه آموزش، محيطي مناسب براي دانش‌آموزان فراهم مي‌كند تا بتوانند بهترين نتيجه را در آزمون كنكور كسب كنند.

.

منابع و جزوات درس رياضي گسسته پايه دوازدهم كنكور به عنوان يكي از مهم‌ترين دروس كنكور، در بارمان به صورت كامل و جامع تدريس مي‌شود. همچنين، اين آموزشگاه با توجه به تغييرات اخير در ساختار آزمون كنكور، جزوات و منابع خود را به‌روزرساني كرده است تا دانش‌آموزان با آخرين تغييرات مواجه شده در آزمون، آماده مصاحبه با اين آزمون مهم باشند.

.

از جمله منابع تدريسي اين آموزشگاه، مي‌توان به كتاب‌هاي معتبر و پرطرفدار موسسه آموزش عالي دكتر شريعتي، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتي شريف و دانشگاه علم و صنعت اشاره كرد. همچنين، جزوات آموزشگاه بارمان كه به صورت كاملا تحليلي و پوشاك اين درس تدوين شده است، به دانش‌آموزان كمك مي‌كند تا به شيوه‌ي مناسبي و با استفاده از روش‌هاي جديد، درس رياضي گسسته را با رغبت بيشتري دنبال كنند.

.

تدريس اين درس در بارمان به گونه‌اي است كه همراه با ارائه مثال‌هاي جامع و تشريح درست و حسابي توضيح داده مي‌شود. همچنين، اين موضوع كه اين درس به شيوه‌ي‌ي سرگرم‌كننده‌اي تدريس مي‌شود، باعث مي‌شود تا دانش‌آموزان بهتر بتوانند درس را درك و فهم كنند و به‌سادگي بخشنامه‌هاي آزمون براي آن‌ها تبديل به يك معادله‌ي بسيار ساده شود.

.

علاوه بر اين، در آموزشگاه بارمان كنكور، بخشي از زمان تدريس به حل تست‌هاي كنكور اختصاص داده شده است. اين تست‌ها كه با توجه به آخرين تغييرات آزمون تدوين شده‌اند، باعث مي‌شود تا دانش‌آموزان بهتر با ساختار آزمون آشنا شوند و بتوانند در هنگام آزمون با استفاده از تكنيك‌هاي مناسب، بهترين عملكرد را داشته باشند.

.

با توجه به فراهم كردن شرايط مناسب براي آمادگي دانش‌آموزان براي كنكور، آموزشگاه بارمان كنكور براي دانش‌آموزاني كه به آرمان خود با تلاش، كوشش و پشتكار مي‌رسند، تخفيف‌هاي ويژه‌اي درنظر گرفته است. همچنين، محيط دوستانه‌ي اين آموزشگاه و فضاي آموزشي مناسب باعث شده تا دانش‌آموزان با روحيه‌اي پويا و روش‌هاي تدريس متنوع و جذاب، به درس‌هاي خود بپردازند.

.

بنابراين، اگر قصد داريد به بهترين نتيجه در آزمون كنكور دست پيدا كنيد و به دنبال يك آموزشگاه با تجربه و متخصص در حوزه آمادگي كنكور هستيد، حتما به آموزشگاه بارمان كنكور سر بزنيد. آمادگي در اين آموزشگاه، پلي‌بگ به سوي دانشگاه است و شما را به دربست موفقيت خواهد رساند.

با بارمان كنكور، به روياي خود در دانشگاه دلخواهتان برسيد!

.

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • وبينار آموزش رياضي مبحث نمودار، دامنه و برد توابع
  • آموزشگاه كنكور،وبينار تست زني كنكور درس آمار و احتمال يازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته تكنولوژي مرتع و آبخيزداري
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث ميدان مغناطيسي حاصل از جريان الكتريكي
  • آموزشگاه كنكور،مشاوره انتخاب رشته كنكور
  • وبينار آموزش رياضي دهم مبحث مختصات نقطه در صفحه
  • آموزشگاه كنكور، كارگاه مشاوره روانشناسي و رفع اضطراب امتحان
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته رياضيات و كاربردها

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/5/13 ساعت: ۱۶ توسط:academy :